برگزیدگان رویداد ایده پردازی کتاب معرفی شدند

در مراسم انتخاب برگزیدگان رویداد ایده پردازی حوزه کتاب پانزده تولید کننده محتوا به مرحله نهایی راه یافتند و سه نفر برگزیده شدند.

برگزیدگان رویداد ایده پردازی کتاب معرفی شدندآقای سیاوش صلواتیان (دبیر جشنواره کتاب و رسانه) در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در زمینه های" ایجاد شبکه اجتماعی کتاب " و " برنامه استندآپ کمدی" به این جشنواره آورده بودند.وی افزود: این ایده‌ها پالایش و برای صاحبان ایده‌های منتخب، کارگاه‌هایی برگزار شد.

دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه گفت: ما در زمان برگزاری این جشنواره، در قالب جلسه‌های کارگاهی به صاحبان ایده‌ها کمک کردیم تا ضمن رفع نقایص این ایده‌ها، آن‌ها را پخته‌تر و خلاقانه‌تر کنند.

صلواتیان گفت: ایده‌های منتخب هیأت داوران، با حمایت و سرمایه‌گذاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران به مرحله تولید خواهد رسید.

دبیر جشنواره کتاب و رسانه افزود: برقراری ارتباط میان صاحبان ایده‌ها و نهاد‌های حامی، کشف ایده‌های جدید برنامه‌سازی و استعداد‌های خلاق کنشگری رسانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این رویداد هستند.

وی گفت: این اقدام سبب می‌شود تا صاحبان ایده، ضمن ارتباط با حامیان برای ایده‌پردازی و تولید محصول ترغیب شوند و بدین ترتیب زمینِ بازی کنشگری رسانه‌ای در حوزه کتاب، وسیع‌تر شود.

سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار (ما همانیم که می‌خوانیم) از ۲۱ آبان آغاز شده و تا ۲۷ آبان ادامه دارد.



نفرات برتر
منبع خبر : iribnews.ir