دخالت اطرافیان در زندگی زوجین موضوع «کام شیرین»

دخالت اطرافیان در زندگی زوجین موضوع «کام شیرین»

«کام شیرین» امروز شنبه ۲۱ آبان به ‏‎موضوع دخالت اطرافیان در زندگی زوجین اختصاص دارد.

دخالت اطرافیان در زندگی زوجین موضوع «کام شیرینمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در این برنامه آسیب‌های دخالت اطرافیان در زندگی زوجین و راه‌های مقابله با تاثیرات سوء آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در این برنامه به سوالاتی از جمله اینکه تا چه حدی دخالت اطرافیان در زندگی زوجین می‌تواند حلال مشکلات زوجین باشد؟ چگونه می‌توان با دخالت اطرافیان در زندگی مشترک مقابله کرد؟ مرز بین دخالت و دلسوزی در روابط زناشویی کجاست؟ تا چه اندازه می‌توان مشکلات داخل خانه را به اطرافیان منتقل کرد؟ همسرم همه مشکلات‌مان را به اطرافیانمان می‌گوید و ... پاسخ می‌دهد.

در این سلسله برنامه‌ها اهمیت روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی مورد توجه قرار دارد. «حال خوب اتفاقی نیست» با کارشناسی دکتر سیدعلی‌رضا مرتضوی و «شیرینی زندگی» با حضور دکتر هاجر سجاد از جمله بخش‌های این برنامه است.

«کام شیرین» با اجرای ثریا بناکار و کارشناسی دکتر رضا ناظری کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از شنبه تا سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۸:۱۵از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه ساعت ۱۳:۱۵ روز بعد خواهد بود.



دخالت اطرافیان در زندگی زناشویی - ۵ راه جلوگیری - دکتر شقایق درویشی

دخالت اطرافیان در زندگی زناشویی - ۵ راه جلوگیری - دکتر شقایق درویشی

بررسی راههای چگونگی گذر از معضل دخالت اطرافیان در برنامه
منبع خبر : iribnews.ir