مرکز خرید تیراژه تهران

لذت یک خرید به یادماندنی را نمی توان در هر جایی احساس کرد. به خصوص اینکه بخواهید خرید های خود را به صورت کلی انجام دهید. بهتر است برای یک بار هم که شده، تصور خود را راجب خرید تغییر دهید. تهران مرکز اصلی پوشاک کشورمان است. این شهر به خاطر اینکه بیشتر کارخانه های تولید پوشاک را در خود دارد، شما می توانید محصولات جدید تر و با کیفیت تر را با قیمت مناسب تر خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم چه برای خرید های زمستانی و چه برای خرید های عید نوروز و خرید های بهاریف 2 روز از زمان خود را صرف کنید و به تهران سفر کنید و از بهترین مراکز خرید این شهر که جزو بهترین مراکز خرید کشور هستند، خرید خود را انجام دهید. مرکز خرید تیراژه یکی از این مراکز خرید معروف و برند پایتخت است.


البته در نظر داشته باشید که اگر بخواهید 2 روز به تهران سفر کنید حتما باید فکری برای اقامت در تهران کنید. اگر نمی توانید به خانه دوست یا اقوام خود بروید، بهتر است به فکر اجاره سوئیت در تهران باشید. اجاره روزانه سوئیت در تهران می تواند یک اقامتگاه خوب و ارزان قیمت را برای شما فراهم کند. با اجاره آپارتمان مبله در تهران   برای یک روز نیازی به پرداخت هزینه بالایی ندارید. به همین خاطر توصیه می کنیم حتما این راه را برای اقامت در پایتخت انتخاب کنید. اما این امر کافی نیست. بهتر است قبل از اینکه به مرکز خرید تیراژه مراجعه کنید، کمی این مرکز خرید معروف را بشناسید.


مرکز خرید تیراژه تهران


شناخت مرکز خرید تیراژه تهران


مرکز خرید تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید موجود در سراسر پایتخت است. این مرکز خرید دارای 2 شعبه در سراسر پایتخت می باشد. بنابر این باید انتخاب کنید که قصد بازدید از کدام یک این شعبه ها را دارید. از نظر قدمت شاید نتوان مرکز خرید تیراژه را به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کشور معرفی کرد اما بدون تردید جزو بهترین ها هستند. برای آشنایی با مرکز خرید تیراژه بهتر است هر یک از دو شعبه اول و دوم را بشناسید. مرکز خرید تیراژه یک در سال 1382 تاسیس شده است. در زمان آغاز فعالیت خود این مرکز خرید به عنوان مجهز ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران شناخته میشد. مرکزی که مردم تهران ان را به عنوان یک مرکز مناسب برای تفریح و بازی نیز می شناختند. مرکز خرید تیراژه یک دارای 3 طبقه بسیار مجهز است. شاید جالب باشد بدانید در طبقات این مرکز خرید، چند بانک نیز فعالیت می کنند . این یعنی شما می توانید به راحتی کار های بانکی خود را نیز در همین مرکز خرید بزرگ به راحتی و بدون اتلاف وقت انجام دهید. این مرکز خرید در حد فاصل  بزرگراه حکیم و همت قرار گرفته است. پس اگر قصد بازدید از مرکز خرید تیراژه یک را دارید سعی کنید در حوالی همین موقعیت به دنبال اجاره سوئیت در تهران باشید.


مرکز خرید تیرازه دو از نظر قدمت فاصله ای 10 ساله با مرکز خرید تیراژه یک دارد. این مرکز خرید بزرگ در سال 1392 یعنی دقیقا 10 سال پس از تاسیس شعبه اول مرکز خرید تیرازه یک تاسیس شده است. مرکز خرید تیراژه دو به خاطر اینکه دسترسی به مرکز خرید تیراژه یک برای ساکنین شرق تهران دشوار بود در محدوده نظام آباد یا همان شهید مدنی ساخته شد. از نظر وسعت می توان گفت مرکز خرید تیراژه دو بر نسبت به مرکز خرید تیراژه یک، بزرگ تر است. این مرکز خرید در 5 طبقه ساخته شده است و حدود 100 واحد تجاری را می توانید در ان مشاهده کنید. انواع و اقسام فروشگاه پوشاک، عطر و ادکلن، کافه، رستوران، هایپر مارکت و سینما و سرزمین های بازی در مرکز خرید تیراژه وجود دارد که می توانید خرید های خود را از ان انجام دهید. برای مراجعه به این شعبه از مرکز خرید تیراژه نیز بهتر است به فکر اجاره سوئیت ارزان در تهران  باشید تا بتوانید راحت تر به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

منبع خبر :